sobota, 23 czerwca 2012

Things gonna change.

Heej :)
Nie wierzę, że już koniec roku. Strasznie szybko to zleciało. W poniedziałek jeszcze odpowiedz i zadanko z fizyki i koniec :) Nie znam mojej sredniej, bo jeszcze oceny nie powystawiane u mnie :P
Teraz dużo się zmieni, mam nadzieję, że na lepsze :) a wakacje ? Przyjazd dziewczyn i Francja, narazie tyle, ale mam nadzieje ze będą swietne ;)
Dziś jakos nie miałam kiedy porobić zdjęć + mój telefon idzie do naprawy... po raz 4. ^.-

 love, love, nudy, nudy

ale dziś miałam piękny seen ! Byłoby wspaniale , jeżeli kiedyś urzeczywistnił by się, o ile takie słowo istnieje :P

4 komentarze:

  1. Hehe nieraz tez miewam takie fajne sny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ile to ja miałam razy fajne sny które niestety jak narazie się nie spełniają : DD
    zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, ile bym dała, żeby moje sny się spełniały ... *___*

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczna jesteś :)
    też bym chciała żeby sny się spełniały...

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !