sobota, 16 czerwca 2012

INSTAGRAM

Chyba każdy posiadający bloga już o tym słyszał :) Zawsze lubiłam robić zdjęcia, aby upamiętnić chwile, teraz mogę się z Wami tym dzielić niemal od razu ( jak złapię wi-fi, haha : D ). Dopiero wczoraj sobie go założyłam, więc zdjęć nie jest dużo, ale uważam ze taka strona jest świetna, aby pokazać Wam to czego na blogu często nie widzicie lub dużo szybciej możecie to zobaczyc , jest juz tam też mała zapowiedz mojego DIY, które dzis pokażę bo chyba już skończone... Tak nawiasem mówiać wstałam o 6.20 dlatego też niektóre z moich planów na dziś już są odhaczone :P Np. pomalowanie paznokci i skończenie DIY :D

Na instagramie jestem pod nazwą jagodkabadrat : http://followgram.me/jagodkabadrat/
Jeżeli też macie to piszcie, chętnie Was zafollowuje : D




a dzisiaj... POLSKAAAAAAAAA ! WYGRAJĄ I NIE GADAĆ , ŻE NIE !

do usłyszenia ( napisania ), bo jeszcze tu napiszę ;>

3 komentarze:

  1. Cześć, ciekawy blog :)
    Zapraszam serdecznie do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam :)
    http://followgram.me/olaszymanowska

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytanie chcialabym sie dowiedziec jak utworzyc konto na followgram.me ?? dziekuje

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !