czwartek, 10 maja 2012

Red shorts. NOTD.

Hej, hej ;)
Prawie cały dzień spędziłam na sprzątaniu w szafie , w końcu moja mama się ode mnie wyprowadziła i mogę mieć wszystkie szafy dla siebie :) Mimo wszystko nadal mi się nie podoba :P trudno mi dogodzic :< marzę o białych meblach, białym pokoju, zeby wszystko było poukładane, miało swoje miejsce i leżało w kartonikach pasujących do wnętrza całego :) Plus chciałabym duże łóżko na środku pokoju i duuze lustro..i jakis ładny napis na scianie albo taie ptaszki jakie ma Serena w GG :D i duuuzy pokoj, bo moj to najmniejszy w domu i wolnego miejsca mam jakos metr na dwa metry :P  ahhh... dobrze, ze za marzenia nie karają :D mogłabym sie tak rozpisywam i rozpisywać, ale waętpie,ze komus chce się to czytac :)
I mam pytanie dziewczyny : ) wiecie, moze jak rozciągnąć nagłówek aby był na całą stronę a nie tak po lewej ? Bardzo dziekuje z góry za odpowiedz :) Bo tak jak teraz jest, niezbyt mi sie podoba :<

Rimmel(juz Wam znany),essence love of pink - juz ich nie ma,GOSH early green,GOSH miss minty,GOSH peachy :D



6 komentarzy:

  1. Co widnieje na ostatnim zdjęciu? :P

    PS
    Świetne szorty!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne paznokcie, chciałabym miec takie długie i równe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog ;) wpadnij do mnie ;) moze obs ?:)

    www.illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz dłuuugie pazurki :) zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba to przekąska, a nie dieta?

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !