środa, 9 maja 2012

Peeling kawowy.

Heej :)
Mimo, że poszłam spać około 2, wstałam o 8, ajaj, nie lubię tego mojego zegara biologicznego :P
Tak wiec siedze i sie nudze i poinformuje wAS co dziś bedzie ciekawego ( bądź nie ) na blogu :)
Nie sądziłam, że tyle z Was napiszę mi pomysły na notki :) Dziekuje bardzo :* Dzis postanowiłam, ze napiszę Wam jakich kosmetykow uzywam +  moje "sztuczki" makijazowe :D
Do później :*
ah i zaomniałabym Wam polecic peeling kawowy :D Wczoraj go sobie zrobiłam i jest wspaniały ! zapach piekny i na dodatek skóra była TAAAAAAK nawilzona, jak nigdy ! Peeling ma działanie antycellulitowe, niestety ja Wam nie powiem czy to prawda, bo na moje szczescie nie jestem posiadaczka tego wroga wielu kobiet . Tylko uwaga, bo wszystko jest brudne potem ! :P :)
a tu macie stronę z przepisem :)
http://wizaz.pl/Pielegnacja/Trendy-w-pielegnacji/Peeling-kawowy

1 komentarz:

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !