sobota, 14 kwietnia 2012

Nails of the day ! & DIY!

 Hej ! Po raz drugi ;) Od dziś będę starała pokazywać Wam moje NOTD, czyli po prostu moje paznokcie i lakier który przyczynił się do powstania ich :) Dziś chciałam wypróbować lakier z drobinkami, który dostałam , świetnie wygląda na czarnym lakierze. Tak pomalowane zostały tylko 2 paznokcie, aby nie było zbytnio ciemno :) Reszta ostała pomalowana czerwonym W.I.C by Herome. I tak oto one powstały :)
 Przepraszam za niedopracowane pomalowanie, ale tak czasami wychodzi :) Kiedys zainwestuje w jakis korektor do paznokci :) Chyba ze Wy macie jakies sprawdzone sposoby na ładne , proste linie przy skórkach ? Jeżeli tak, proszę bardzo o podzielenie się :)))  Z góry dziekuje :*


 + widać moją niecałą "małą" kolekcje :D

A oto sprawcy całego zamieszania : ( od lewej)
W.I.C by Herome ?30 (? numer wzięty ze spodu ?) CZARNY
DA Nailpolish
W.I.C by Herome ?20 CZERWONY

a tu moje małe DIY - spodnie ściełam na krótkie , dodałam koronke i już :) Kiedys take robiłam, podoba mi się to :)


9 komentarzy:

  1. Świetny sposób na wykorzystanie starych spodni! :)

    Dziękuję za poradę. W poniedziałek melduję się w Rossmanie! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja skórki zawsze poprawiam patyczkiem do uszu nasączonym w zmywaczu :) a potem jak lakier dobrze wyschnie myję ręce mydłem, ewentualne resztki zmyje woda, lakier nie utrzymuje się na skórze :)

    świetna przeróbka spodni, pozwolisz że zrobię podobne? :D

    k. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, dzięki ;* NO PEWNIEE! Rób i się pochwal na blogu, bo czytam i czekam na nowe notki :)

      Usuń
  3. spodenki są śliczne :) no spora ta Twoja 'mała' kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolekcja lakierów piękna ;d
    a czerwony zawsze w modzie
    szorty są świetne
    zapraszamy też do wzięcia udziału w rozdaniu na naszym blogu :)
    http://mode-moi-sell.blogspot.com/2012/04/rozdanie-w-stylu-marilyn-monroe.html
    WARTO !!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne paznokcie! Powiem szczerze że jestem zwolenniczką klasycznej czerwieni na płytce- wiem że można się nia szybko znudzić ale dla mnie to klasyk i najlepiej się czuję gdy moje paznokcie są czerwone :) pozdrawiam i zapraszam na recenzję równiez czerowych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja po prostu skupiam się na max przy malowaniu i wychodzi mi ładne ;D albo przykładam pędzelek troche od skórki cofam sie jakby i dopiero maluje resztę paznokcia. :) Ostatecznie gdy najade na skórke to gdy lakier jest jeszcze mokry ściągam go patyczkiem do osuwania skórek :)
    Spodenki wygladaja świetnie, pomyśle nad takim rozwiazaniem jak bede cieła stare spodnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny manicure!
    Dziekuje za komentarz! Obserwuje i bardzo sie uciesze na rewanz:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka Ty masz piekna kolekcje lakierow ile z tego by wzorkow powstalo:)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !