czwartek, 5 kwietnia 2012

Haul zbiorowy.

Jeej, ale dawno nie pisałam ! ;o
Jakoś nie miałam kiedy, raz chciałam Wam dodać filmik, ale mi się zacina program jak chcę go poprzycinac -.- pozniej jakos nie miałam o czym pisac, a dzis z braku laku pokażę Wam dzisiejsze zakupy ;)


ROSSMAN:
odżywka ISANA - wiele dobrego na jej temat słyszałam, ja zawsze używałam innej odżywki z Isany ( znaczy się 2 opakowania ;P :) ) i wierzę tej firmie :)
-maseczka ZIAJA
-opaska do włosów



 SKLEPIK PRYWATNY
-rajstopy GATTA
-rajstopy Gabriella
 H&M
-spodnie legginsy kupione na dziecięcym, bardzo mi sie spoodbały kieszenie , coś a'la znane Zarowskie spodnie ;P
- przeurocze balerinki, mamie się tak spodobały że nie chciała ich odstawić :D

 DM
olejek widziany u dwóch świetnych blogerek , więc też zakupiłam : DDD ma wieelkie plus - pompka !

3 komentarze:

  1. opaska niezła butki też :)
    zapraszam do siebie :)

    nowy blog, rozkręcam dopiero

    www.visnafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na recenzję odżywki ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !