czwartek, 22 marca 2012

Ass back home.

No heej :) ja tak szybciutko bo zaraz spadam na lekcje :) Jakoś ten nowy trymestr leci, ale fizyka, chemia i biologiach po 8 miesiącach jest... całkowicie niezrozumiała :P ale muszę się przestawić, ciesze sie ze do wrzesnia mam spokoj z pp,matma, geografią, historią, informatyką i .. to chyba wszystko :)
zaraz spadam na niemiecki sie ponudzić, pozniej nudna chemia i angieeeelski ;)
a jutro odpowiedz z polskiego - wspaniale -.- najgorsza forma dla mnie w ciagu całego trymestru....


W poniedzialek mielismy skrócone lekcje, wiec wybrałysmy sie do Focusa :) I musze powiedziec ze... potrzebuje pieniedzy : DD wszystko odkładam na wyjazd do Francji, a tyle rzeczy mi się podoba ! :P

 muszę zakupic takie jasne spodnie jak mam na zdjeciu ;) reszta to moj strój z tamtego dnia ;)

 wiosna ! :)


4 komentarze:

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !