piątek, 2 marca 2012

Deenko !

Heej ! :)
Ohh, jak miło że juz weekend ! :)
Przygotowałam dla Was zbiórcze denko ostatnich produktów, które mi się skończyly :) Oraz zdjecia nowych tak na szybko :)
Zacznijmy od nowych rzeczy :
-maska do włosów z biovaxa - mialam szczescie bo kupiłam 500 ml za jedyne 25 zł !
- maseczka z biedronki, juz ją zrobiłam i jest świetna ! :)
- lakier eveline 8w1, pełno blogerek go poleca, moja mam dzieki niemu ma długie paznokcie, wiec i ja ją kupilam .Musiałam, bo pozegnalam sie wlasnie z odzywkami z Herome....

 No własnie, a tu macie produkty które juz mi sie konczyły :)
-dwie odzywki Herome - niestety, dzieki nim miałam długie paznokcie <3
- maska z biovaxa - bardzo fajna, dlatego tez kupilam nastepna :)
- balsam z neutrogeny - bardzo, ale to bardzo długo go miałam , strasznie wydajny i na dodatek swietny ! Teraz trwa na nie promocja w Naturze :)
- balsam do włosow - nic odzwyczajnego, ale daje uczucie gładkosci włosow :)
I to byłoby na tyle ;) Do jutra ;) I znowu bedzie post z zakupaki, bo wybieram sie z Justynką :* (http://chocoolate-stories.blogspot.com/) do miasta :)

4 komentarze:

  1. o jak dawno cie tu nie było :) , a może to mnie ale trochę się nazbierało

    OdpowiedzUsuń
  2. Biovaxa msuze sobie kupic!Jak nie maske, to jakas odzywke, podobno sa tanasze ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs- do wygrania śliczne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !