środa, 29 grudnia 2010

hej ;)

kuzwaaaa ! przed chwila napisałam notke i wcisnęłam cos i sie usunela ;/ a wiec pisałam ze nienawidze tych wszystkich portali bo na fbl notka sie nie dodaje a tu nie chce mi sie zmienic wygląd, a znudził mi sie już, chociaz nadal kocham go i chciałabym ten krajobraz zobaczyc na żywo... :) ogolnie to dosc dawno nie pisałam :P przedwczoraj byla Gata i były słit focie ;d



no , a zaraz księdzu przychodzi ;d kurcze, mam dylemat między dwoma sukienkami jedna taka :

a drugiej nie moge nigdzie znalezc ;/ kurcze, kurcze, no nie wieeem... ale chyba wezme ta druga, ale bedzie mi troche niewygodnie no, ale wiecej razy chyba ja zaloze... kurrde, dobra jak cos to przebore sie w pidzame ;d w piatek sylwestra spedzam w Angie w Kunowicach a wczesniej before party u mnie xd musze miec w koncu jakies focie z tymi lesbamiiii <3 jak cos to dodam tu je, moze ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !