środa, 8 września 2010

Nikola ;)

dzisiaj byly jaks 30 minutowe zdjecia z Nikola, tak zeby sprawdzic obiektyw ;d no a w szkole było spoko ; d niemiec jak niemiec, oczywiscie nuuuuuudy ; d pozniej byla plastyka i rysowalismy martwa nature, nie czaje tych cieni i w ogole ale okej : D yyy.. pozniej chyba wf, jak zwykle biegalismy ; < juz mam taaaaaaaaaaaaaakie zakwasy ze masakra ; P pozniej WOR, na poczatku nie czailismy o co biega i w ogole, niestey teraz na kazdej lekcji musze siedziec z Brunem i przy pierwszym przykladzie jaki pan poda wszyscy sie zacieli i nie umieli zrobic, ale pozniej juz sobie poradzilismy, i dzieki mnie Bruno dostał 6 : DD i było spoko ; d na muzyce ogladalismy filmiki z tancami ludowymi, pozniej mielismy tanczyc, bylam w drugiej grupie i na szczescie nie zdarzylam ; D i nienwidze Gaty, nienawidzeeeeee ! ; < przypał, przypał, przyyypał ! ; < a wiec na jej piórniku było napisane kiedy DRUMS, ale chyba Domiska zmienila D na B, a ja całe słowo zmieniłam na Bruno, tak dla jaj ofkors ;d i dzis Ciasteczkowy ( Chris ) spytal sie Gaty po co jej Bruno, to powiedziala ze to ja napisalam, a przez to ze cos tam bylo kiedys ( dawno i nie prawda ; d ) to pewnie sobie cos pomyslal :P nienawidzeeeeeeeeeeeee jej ;p do srody musze to dobrze zamazac i wpisac gdzies tam DRUMS : D
a i macie tu zdjecia Nikoli ;d










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !