środa, 1 września 2010

: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

wlasnie zamowilam obiektyw ! tralalala : DDDDDD w piatek bede miala obiektyw ! sialalaalalalal : D aaaaaale extra ! jeeeeeeeeeeeeeeej <3



no, al oglni to dawno nie pisalalm, w yyy... poniedzialek ? tak, tak to byl poniedziałek, bylam u gaty. nikogo u niej nie bylo wiec spałam i było faaaajnie : D głupie słit focie, ktorych nigdzie nie opublikuje i w ogole ; D Gata sie ciagle chwalila swoim nowym odkurzaczem ... ale jakos dalam rade ; D poszlysmy po kebabyy i czekalysmy tam po nie caaaaaaaaaała wiecznosc... no i ten Gata ogolnie nie miala ciepłej wody wiec gotowala chyba z milion czajników gorącej wody zeby mozna bylo sie umyc : D pozniej ogladnely KacVegas, znaczy sie ja to ogladalam wczesniej i sobie pospałam : D znaczy sie na filmie, pozniej juz nie bo mnie brzuch bolal ; < ale za to w nocy wyprostowalam wlosy jak nie spalam : DDD no i tyle ;d


a dzis rozpoczecie.. znowu 10 miesiecy.. i do tego jeszcze testy, ale dam rade, musze ! :) do widzenia .

1 komentarz:

  1. właśnie już ci chciałam przypominać o notce, bo dawno nie pisałaś ;p
    a miał być w poniedziałek, ale dobrze że w piątek.
    jak szłam spać to widziałam u was palące się światło ;d

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !