wtorek, 19 maja 2015

Zakupy PRIMARK !

 Witaam serdecznie !:)
Dzisiaj przychodzę do Was z zakupami z mojego wyjazdu do Berlina, skupiłam się głównie na primarku, kupiłam tylko jedną rzecz w innym sklepie :P Była to moja pierwsza wyprawa do niemieckiego primarka, ale na pewno nie ostatnia i razem z mamą stwierdziłyśmy, że zdecydowanie musimy się tam częściej pojawiać :D Nie kupiłam bardzo dużo rzeczy ciuchowych, bardziej powpadały w moje ręcę takie pierdołki, które nie będą mi już zawracać głowy w Londynie :D ( który btw już za niecały miesiąc !) Nie wszystko też pokazałam, bo podarowałam sobie bielizne, ale bardzo bardzo polecam tam właśnie ją kupować! Jest pięęęęękna i dobrze się nosi :D Ja byłam nastawiona, że coś pięknego z bielizny wpadnie mi w ręcę i tak też się stało :D
Jeżeli chodzi o ubrania to dwie całkowicie inne bluzki, pierwsza typowo na lato, plaże, wyjazdy. A drugą już widzę bardziej na co dzień albo na jakieś imprezy ( już na jednej była :P ). Następnie zwykła sukienieczka, ale bardzo ją lubię za to, że opada na ramiona. IDEALNA na lato :) Kupiłam też białe spodnie, które chciałam już dłuuuugi czas, ale pokazać na sobie nie mogę bo po paru wyjsciach oczywiscie musiały trafić do prania i krótkie spodenki, luźne, fajne właśnie na to piękne, gorące na lato na które czekam :P
Jestem mega zadowolona z zakupów, a już za miesiąc kolejne z kolejnej stolicy ! :DDD ...O tak, zdecydowanie mega się cieszę :D:D :)))):)))):))))










10 komentarzy:

  1. ciekawe rzeczy :) fajny portfel, ja tez chyba chcę kupić jakis nowy :) no i śliczna biżuteria!
    Ciesze sie ze dodałaś post :) Pozdrawiam:*!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy! Wszystko mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. okulary i krótkie spodenki boskie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy, jeszcze nigdy nie byłam w Primarku, ale nie ukrywam, że z chęcią bym się wybrała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lata nie byłam w Primarku, pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tyle nowości ;) wszystko mi się podoba ;) spodenki cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Środkowe japoneczki - są świetne! ;-) ale masz burzszek! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !