piątek, 1 listopada 2013

Today.



♥No heeeeeej :)♥
Wczorajszy dzień oraz dzisiejszy spędziłam w gronie rodzinnym :) Aktualnie trwają rozgrywki w ping ponga, bo mój tata skonstruował stół, który mu się tak marzył od dłuuugiego czasu :))) Luuubię takie dni :)) Na dodatek jest brat, którego widzę raz na msc i jest tak.. miło :)))))) I muszę go wykorzystać przy mojej pracy maturalnej na polski, bo to on ma mózg humanisty :DDDDD
aaa jutro wybieram się z mamą w koońcu na zakupy, bo już tak długo nie byłam w Niemczech !:O Mam nadzieję, że znajdę coś ciekawego :DDDD
Nooo i to byłoby chyba na tyle dzisiaj :))))))
Buziaki !♥



17 komentarzy:

  1. Jeenyy jak mi sie podobaja te doniczki i lampion!! <33
    Skoro jutro jedziesz do Niemiec tooo moge sie spodziewac nowego postu z nowosciami? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja też bym uwielbiała takie dni, tylko że zwyczajnie takich w moim życiu nie ma. No cóż, rodziny się nie wybiera :D Powodzenia na zakupach! (Taaak, nogi niby długie, ale za to krzywe! :D)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rodzinne dni sa przyjemne ;)
    Udanych zakupow ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna Ty! :*
    czekam na nowości z zakupów w Niemczech! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny uśmiech *___*

    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, jaka urocza dziewczyna z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rajuśku jaka Ty jesteś piękna *-* Udanych zakupów :)
    Obserwuję | http://fotografiamojapasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W pingla także bym pograła, o! Fajne są dni w gronie rodzinnym ;) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie notki :) Poza tym zdjęcia są super!
    aleksandra-jakuta.blogspot.com ZAPRASZAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super
    Pozdrawiam, modefriends.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś śliczna! :) A drugie zdjęcie naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !