piątek, 20 września 2013

Metamorfoza szafy..

Heeeeeeeeej !:)
Tym razem mam wytłumaczenie czemu mnie tak długo nie było ! :P Oddałam komputer do wyczyszczenia abym mogła na nim znowu cokolwiek robić, bo był mega strasznie zawalony :P
Aaaa dzisiaj przychodzę do Was ze zdjęciami mojej nowej szaaafy :) Pokój przejęłam po babci, która mieszkała w tym pokoju od kiedy dom został wybudowany. Mój tata jest NAJLEPSZĄ "złotą raczką" (sam nawet cały dom zbudował !:)), lecz szafa którą zrobił 20 lat temu dla mojej babci była bardzo niepraktyczna i kompletnie nie pasowała mi do całego pokoju :) I w koońcu pod koniec wakacji mój tato rozwalił cały środek szafy i zrobił mi taką jaka mi się wymarzyła :) Z szufladkami, z półkami i miejscem na mnóóstwo wieszaków :)
Ja jestem MEGA zadowolona z tego jak to wszystko wyszło :) Nawet szuflady zostały ręcznie zrobione i zamontowane przez mojego tatę ! Jestem z niego bardzo dumna :DDD

W końcu mam swoją szafę, której powierzchnię wykorzystałam w całości :) Nie jest może jeszcze idealna, jeżeli chodzi o wygląd półek, ale kobieta zmienną jest i jestem pewna, że co jakiś czas będę zmieniała to co i w jaki sposob się na nich znajduję :)





14 komentarzy:

  1. pięknie teraz to wygląda *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba zle widze. *.* Przeciez to sa zupelnie inne szafy! Poprzednia w niczym nie przypomina terazniejszej! Twoj tata napraaawde sie postaral! :) Szafa jest przepiekna i baaardzo przypomina mi szafe Dulce Candy(nwm czy znasz) ! :)) GENIALNA! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, konkretna zmiana. Twój tato nieźle to zrobił - hihi wygląda jak szafa z Ikea :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromna metamorfoza! Twój tata ma talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna szafa! Zazdroszcze Ci jej:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. marzę o czymś takim <3
    świetna szafa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiedziałabym, że to dwie różne szafy! Wygląda to świetnie, jednak ja wolę mieć wszystko schowane w pudełeczkach itd :*

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurcze, taki tata to skarb :D
    mega efekt! :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !