poniedziałek, 25 lutego 2013

TOP 10 kosmetyków, którę kupię ponownie.

Dzisiaj bez zbędnego rozpisywania się pokażę Wam 10 produktów, którę na pewno kupię ponownie lub już kupuję je regularnie :))

1. Żel z Vichy - na zdjęciu denko 3 butelki, teraz kupiłam 400 ml nowej butelki :)
 2. Odżwyka z Eveline 8w1 - mi nic nie robi z paznokciami, baaaaaaaardzo sobie chwalę i razem z mama już z 20 zużyłysmy :)
 3. Moje drugie opakowanie odżywki z Nivei, moje włosy bardzo lubią olejek babassu, który był także w wycofanej odżywce z Isany
 4. Toniki z Ziaji - obojetnie jakie, wszystkie są wspaniałe!
 5. Odżwyka z Gliss Kura, o której już pisałam miliard razy, uzywam od dobrych 5 lat i nie przestanę !:)
 6. Pierwszy krem BB, na pewno kupię ponownie ! Z podkladem już się pożegnałam :)
 7. Naaaaaaajlepszy puder z Rimmela - opakowanie numer 3 albo 4 :)
 8. Odzywka do rzęs z Eveline - nakładam przed tuszem, świetna rzecz aby je troszkę pogrubić :)
 9. Rzadko uzywam lakierów, dlatego taka mała buetelczka mi starcza :) Nigdy tez ich nie lubiłam bo sklejy mi włosy, a ten ich nie skleja a ładnie trzyma w miejscu :) Zapach dla niektórych może być uporczywy, ja go uwielbiam :)
 10. Klej duo do rzęs. Nigdy wiecej nie bede uzywac tych małych z opakowań - bleh bleh. Ten pieknie je trzyma i są bardzo łatwe w aplikacji :)




I to by było na tyle :) BUUUUUUZIAKI !:*

19 komentarzy:

  1. Co do odżywki do paznokci. Jak często trzeba ją stosować i jak ją Ty stosujesz? Można na nią nałożyć zwykły lakier kolorowy?

    OdpowiedzUsuń
  2. zel z vichy rowniez bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tą odżywkę do paznokci i jestem z niej bardzo zadowolona! i ten puder z rimmela też mam, ale numer 5 albo 6 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie używałam żadnego z tych produktów, jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam odżywke z Eveline 8w1, jest swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm możesz mi powiedzieć jak sprawuje się odżywka z Gliss Kura i Nivea? :> I wgle na co to są bo nie widzę. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam żadnego z tych produktów, ale wkrótce kupię sobie ten krem BB :)

    OdpowiedzUsuń
  8. odżywka eveline jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten krem BB w jakiej cenie? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. z tego co wiem tylko L'oreal ma małe buteleczki lakierów do włosów, tylko jego zapach może zabić:) pozdrawiamr

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kiedys musze zrobic taki tag . ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć jestem tu nowa, zachęcam do czytania moich wpisów ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poszukam tej odżywki z Nivei :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też miałam zrobić taki TAG, ale ciągle brakuje mi czasu. Kilka kosmetyków i ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam ten żel do twarzy z Vichy, muszę przyznać, że dla mnie był kiepski. Mam wrażenie, że więcej szkodził niż pomagał ;)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta odżywka z Eveline jest serio świetna, a ja jej nie mogę stosować. :C

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !