poniedziałek, 8 października 2012

Dzisiaj.

Hej miśki ! :)
Poniedziałek jest chyba najgorszym dniem tygodnia. Wszyscy muszą się spiąć i pędzić do szkoły/na uczelnie/ do pracy po weekendzie... Ale jakoś musimy dać radę ! :) Mi dzień w szkole minął dość szybko, chociaż niektóre lekcje dłużyły się w nieskończoność :)

Jeżeli czytacie mojego bloga od pewnego czasu to wiecie, że jestem fanką Plotkary, PLL , 90210 i Pamiętników Wampirów :) Już nie mogę sie doczekać na nowe odcinki, które pojawia sie na dniach ! Niestety na PLL troszkę dłuzej poczekam, ale to szybko minie :)
Dzisiaj Plotkara ma swoją premierę, ale chyba niestety uda mi się go zobaczyc na weekend, już nie mogę się doczekać ! :)

Moja nowa bluzka :)



Postanowiłam, że kolejne DIY pojawi się jak zabraknie mi pomysłów na notkę :) :) Buziaki :*

27 komentarzy:

  1. hi! I'm your new follower, mind to check out my blog and follow me back? ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. oo świetna bluzka ;D

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I have just been looking around your blog and I love your style! I would love it if you could come and look at my blog and maybe we could follow each other on GFC, Bloglovin and Facebook! Xx

    www.rachelsfashionpatch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja juz sie nie moge doczekac 90210 jezuuuuuu ale bedzie super!!!! a ty masz piekne te twoje włosiska!!! a lakier na paznokciach mam teraz taki sam jak ty :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czekam na gossip girl. A koszulka świetna, mam podobną ;)



    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluzkaa!! :D

    Obserwuję, będzie mi bardzo miło jeśli tez zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a już w tym tygodniu pamiętniki!! <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello dear,
    You are beautiful!
    Maybe you would like to follow each others blogs with blogger and bloglovin?

    http://www.facebook.com/pages/wolffashion/369430966451649

    Have a nice day,
    gV

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta bluzeczka! Czekam na więcej pomysłów DIY :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi! Nice blog! :) Thank you for visiting and following my blog.. Followed you already #211.. Kisses!!

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem fanką dokładnie tych samych seriali, najbardziej nie mogę się doczekać PLL:) słodka koszuleczka, pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  12. a dla mnie poniedziałki są całkiem okey :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gossip Girl ma premierę jutro :)
    Nie mam pojęcia gdzie obejrzę ale będę musiała coś wygrzebać w necie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie poniedziałki są w miarę fajne, bo na końcu wf + sks. Mhmm ME GUSTA! <3 :).
    Świetną masz koszulkę. Bardzo mi się podoba :)

    Oliwkaaja.blogspot.com
    Obserwowanie mojego bloga + komentowanie mojego bloga = będzie to samo ode mnie!:)
    Serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda poniedziałek to najgorszy dzień EVER! ;_) Fajne zdjęcia !

    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdybym nie widziała ostatniej notki, pomyślałabym, że bluzka jest kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też chcę taką bluzkę :D kocham koty ♥ :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią zobaczę kolejne diy w Twoim wykonaniu. :DD

    OdpowiedzUsuń
  19. REWELACYJNA bluzka! Gdzie ja kupilas? :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !