środa, 1 sierpnia 2012

Zdjęcia.

Heeeejo :)
Dzis duża częśc dnia spędzona na zdjęciach a nastepnie na ich przerabianiu, ale lubię to bardzo :D Strasznie komary nas pogryzły i było mega gorąco, ale dziewczyny spisały się niesamowicie :) dziekuje:)







 fryzuuuurka robiona :> zrobiłam tez zdjecie nogom dziewczyn, ale słońce poświeciło i nie widac ukąszeń :<

 jakos nie mam weny zeby cos z nimi zrobic :< ale mama mi przyniosła jakies dwa lakierki, wiec cos z nimi zrobię :P i pozwalam Wam na mnie naskoczyc na to ze mam nierówne paznokcie, SORRRRRRY.

3 komentarze:

  1. fajne kolory są na tych zdjęciach z sesji ;dd

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjecia, jak z profesjonalnej sesji a wy dziewczyny wygladacie jak modelki :)

    u mnie nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !