wtorek, 31 maja 2011

someone like you.

Tak na poczatku chciałabym napisać, ze jestem kolejną osoba, która zakochała sie w piosenkach Adele <3

Tak ogolnie to dzisiaj tylko 3 lekcje, pozniej na konkurs : D i Jupik team ma 3 miejsce, jeaaaaa , jestem z nas dumna : D i było cholernie gorąco, moglam sie poopalac, ale miałam dzis angielski, wiec nie miałam za bardzo jak, ale i tak w porównaniu z nogami niektóych dziewczyn z klasy mam juz całkiem opalone, wiec jest gut : D Jeej, tak strasznie nie moge sie doczekac wakacji i chce nad jezioro ! a juz za 13 dni moja słit sixtiiin ! : DDDDDDD dobra, koncze, bo pisze juz głupoty.

mama dzis mi kupiła pomarańczowe spodenki <3 są wspaniałe ( zdjecie kamerkowe bo nie chciało mi sie canonka juz ruszac ;p )

 z prezencikiem za 3 miejsce ;d


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !