środa, 27 kwietnia 2011

tusze.

ja tak na szybko, bo musze jeszcze pouczyc się na geo i powtórzyc matme a nic jeszcze nie zrobiłam, bo bylam w Niemczech z Gatą ;p kupiłam w koncu słuchaawki ! :P bo juz nie mogłam wytrzyyyymać, za 2 euro słuchafony, mam nadzieje, ze z 2 miesiace wytrzymaja ;d i wzięłam tez tusz z essence znany prawie wszystkim multi action ( wszystko bedzie na zdjęciach ) . Ogólnie to z tego co czytałam, to mnóstwo blogerek go poleca, ja juz zużyłam jedno opakowanie, ale u mnie sprawdza się tylko w połączeniu z essence maximum definition ( pomarańczowy ), który tez uwielbiam i musze tez kupic, bo mi się kończy ;p




 maximum definition
 multi action












1 komentarz:

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !