środa, 9 lutego 2011

MUST HAVE

Pokaze Wam moja liste MUST HAVE : D Dzisiaj sie nudziłam i zrobiłam :) Codziennie chce cos innego, ale taka must have na dzisiaj ;d

1.rajstopy w serca lub w kwiatki <3
2. krem maslo kakaowe
3. sukienka z gorsetem albo cos w tym stylu ;d
4. czarne koturny <3
5. pędzel do pudruu!
6. odżywka, która mialam juz kupic, ale sie jednak nie zdecydowalam :< mój błąd.
7. beżowe obcasy <3 te lub nr 10 ! <3
8. charms aparacik, no musze !
9. charms BIG BEN , Londyn <3 moje przyszle miasto ;d
10. buciki <3
11. torba atmosphere, juz za 2 tygodnie bede miała kase to zamawiam ;d
12. nowy telefon ! najlepiej jakis ladny kolor i klawiatura QWERTY <3
13. nablyszczacz GOT 2B :)


Na dziś to tak to wygląda ; D Jutro pewnie się cos zmieni, to czego jestem pewna to : 2,5,6,8,11,13 :) reszte chciałabym no ale nie wiem ;)

1 komentarz:

  1. Jeszcze wczoraj w Anglii byłam w topshopie, i byly te rajstopki :DD

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !