sobota, 8 czerwca 2013

Z czym się Wam kojarzy LONDYN ?

Jeżeli miałabym wymienić miejsca, które pierwsze przychodzą mi na myśl kiedy pomyslę o Londynie to na pewno byłby to Buckingham Palace, Big Ben i Parlament, London Eye oraz Tower Bridge :) Tak więc dzisiejsza notka związana jest własnie z tymi 4 PIĘKNYMI miejcami :)
Pierwszym na liście był Pałac :) Niestety bramy były zamknięte i nie mam zdjęcia uroczego pana z czapką, ale najważniejsze że ja widziałam co widziałam :))) Mimo, że jest (moim zdaniem) dość skromny - hmm... w srodku zapewne nie :PP przyciąga mnóstwo turystów :) Przed nim znajduje się miejsce, gdzie można sobie odpocząć, a widoki wokoło są cudowne :)
Następnie Big Ben, Parlament i London Eye - niezapomne momentu, kiedy wyszłam z metra a moim oczom ukazał się wieeelki Big Ben ! Wtedy zrozumiałam, że TAK, jestem w Londynie, widzę to wszystko na własne oczy ! :) Big Ben oraz parlament to wielkie budowle , takie... angielskie :) Niestety nie posiadam na tyle wiedzy, aby Wam opowiadać w jakim stylu są zbudowane itp.,więc pisze Wam jedynie o moich odczuciach na ich temat :) Dzieki nim uwierzyłam ze TAM jestem :)
London Eye, czyli wielkie oko Londynu jest... wielkie :D Nie sądziłam, że aż tyle osób może wejść do jednej kopuły ! :) Kiedys na pewno odważę się nim przejechać... jak tam wróce starsza i z kims kto przez cała podroz bedzie zabezbieczał mnie przed mdleniem :P
Iii Tower Bridge :) Przez całą podroz miałam go na tapecie telefonu i musiałam czekac do Piątku zeby go zobaczyć :) Wokoło piękna okolica, idealna na spacerki i podziwianie :) Kiedyś chciałabym zobaczyć jak się otwiera , ahh :)

Jak widzicie mam jeszcze pare planów związanych z tymi miejscami, więc jestem tego pewna że tak wróce :D



 ajj, no i nie może zabraknąć czerwonej budki, no ! :)











Buziaki !:*

10 komentarzy:

  1. Też tam kiedyś pojadę, aby móc zobaczyć te piękne budowle na własne oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie tam, zazdroszczę zwiedzania! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi zostały 2 miesiące i też tam będę !!! :D nie moge się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak super :-)) mam nadzieje, ze Londyn sie podobal he he!
    swietne zdjecia!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że się podobało :)
    Ja pracowałam w centrum 1,5 roku więc 5 dni w tygodniu oglądałam Big Bena, London Eye itd :-p uwierz, że już miałam tego wszystkiego dość :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia, chciałabym kiedyś zwiedzić Londyn ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę. ;-) Tez bym chciała tam pojechać. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, jakie cudowne zdjęcia. :)

    Wpadnij do mnie, jeśli masz ochotę. ;)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !