sobota, 29 czerwca 2013

OOTN ! PARTY PARTY ! 18th BIRTHDAY !

Właśnie schodzą się ludzie, zabawa się zaczyna, ja się pewnie cieszę jak nie wiem co , a dla Was mam przygotowana notkę co postanowiłam założyć :)) ...
Chciałam, żeby było dziewczęco , bo to lubię najbardziej :) Chciałam znaleźć jakąś piękna sukieneczkę, no, ale podczas wyprzedaży i tydzień przed urodzinami za dużo się nie znajdzię, ahhh... ALE ! Jakiś czas temu już zostałam oczarowana przez pewien uroczy gorsecik z H&M ..:) Do tego dobrałam piękna kolorową spódniczkę ( AAA, jestem od nich uzależniona, kocham ten krój ! ) i voila ! Mamy caly strój :)

gorset : H&M
spódniczka : H&M
a co do biżuterii i butów to nadal nie wiem co założę, będę miała przy sobie koleżankę, która mi podpowie :D









Buuuziaki !:*

20 komentarzy:

  1. prześlicznie <3

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, tak jak chciałaś, dziewczęco ;*
    Zapraszam do polubienia mnie na fb ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne połączenie, wyglądasz zjawiskowo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jesteś prześliczna. Na pewno wyglądałaś wspaniale, jeszcze lepiej niż na zdjęciach, o ile się da wyglądać lepiej :D
    Zdradź nam koniecznie jak się bawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny gorset ^^
    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ślicznie wyglądasz! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana, wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale jestes piękna! zazdroszczę urody :> świetny outfit :D

    OdpowiedzUsuń
  9. masz wspaniałą figurę, więc możesz pozwolić sobie na takie stroje, przepięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wygladasz! cudny ten gorset :))

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki masz rozmiar tego gorsetu? pytam bo czaje sie na taki na szafie lub allegro i bede wdzieczna za odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !