poniedziałek, 17 września 2012

"Kiss me hard before you go...."

Hej, hej :)

W tej chwili powinnam się uczyć biologii, ale coś brak mi motywacji. Jeny, po co ja pakowałam się w rozszerzoną biologię ?! :P Ale przynajmniej klasa fajna XD

Jeszcze tylko 5 dni w czarnych włosach.. jeeeeej... :P 

BOŻE, weźcie ode mnie komputer .
kamerkowe, bo kiedyś było prawie codziennie, a teraz ostatnio coś mniej :)




Jeżeli czyta mnie ktoś, kto wie jak zmieniać wygląd blogspota - stworzyć całkowicie własny szablon i robi to for fun to zapraszam do napisania do mnie : badratt@o2.pl :)

Baj :*!

2 komentarze:

  1. tez mam rozszerzoną biologie ;p i jeszcze chemię -,-

    zapraszam : strange-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !